Як оптимізувати локальні профілі

Коли справа доходить до використання стратегії digital-маркетингу на основі місцеперебування, Google Мій бізнес (GMB) зарекомендував себе як життєво важливий інструмент, який допомагає власникам локального бізнесу, продавати та керувати присутністю в Інтернеті, а також залучати цінний трафік на свій сайт.

Оскільки 49% підприємств, отримують понад 1000 переглядів в пошуку за місяць, після того, як ви налаштували й заявили свій профіль GMB, критично важливо його оптимізувати, щоб допомогти вашому бізнесу відображатися в локальному рейтингу. Добре підтримуваний локальний профіль, підвищить ймовірність відображення вашого профілю GMB в локальних результатах на Google. Локальні результати показуються для людей, які шукають компанії й місця поруч з їх місцем розташування, та зображаються в декількох місцях по мапах та пошуку.

Фактори, що визначають локальний рейтинг

Релевантність

Наскільки добре ваші дані відповідають пошуковим запитам, є визначальним фактором в тому, чи буде ваш профіль GMB відбиватися в локальних результатах. Додавання релевантних ключових слів й детальної інформації про ваш профіль, може допомогти Google зіставити ваші дані з релевантними пошуковими запитами.

Відстань

Це відстань між зазначеним місцем розташування та потенційним результатом пошуку. Якщо користувач не вказує місце розташування в пошуку, Google обчислює цю відстань на основі наявних даних про місцеперебування користувача.

Відомість

Це відноситься до того, наскільки добре відомий ваш бізнес на основі інформації, отриманої з Інтернету. Рейтинг SEO, а ще кількість та рейтинг відгуків Google, також впливають на впізнаваність у сервісах Google - чим більше відгуків й позитивних оцінок, тим краще.

Які види бізнесу можуть бути присутніми у GMB?

Профілі можуть бути створені тільки для компаній, що мають фізичну адресу, куди можуть завітати клієнти. При цьому, співробітники повинні знаходитися на місці особисто, щоб обслуговувати клієнтів в години роботи, зазначені в їх оголошенні. Однак, є деякі винятки, також дозволені компанії, що обслуговують банкомати, кіоски відеопрокату та скриньки експрес-пошти.

Мережі та бренди

Для того, щоб користувачі могли швидко ідентифікувати бізнес на мапах Google та в результатах пошуку, усі місця розташування повинні мати одну й ту ж назву, якщо тільки представництво компанії в офлайн-світі не відрізняється у різних місцях. Окрім того, всі локації повинні бути вказані в одній й тій же категорії, якщо вони надають однакові послуги.

Підрозділи компаній, університетів та організацій

Точна назва кожного підрозділу, має відрізнятися від назви основної компанії та інших підрозділів. Зазвичай у цих підрозділів є окремий вхід для приймання клієнтів, й у кожного з них повинна бути своя категорія.

Фахівці

Під фахівцем мається на увазі той, хто виступає в ролі публічної особи та має власну клієнтську базу. У фахівця не повинно бути декілька профілів, навіть для охоплення усіх його спеціалізацій, а особи, що працюють на корпорації, не мають права на аккаунт.

Як оптимізувати ваш профіль в Google Мій бізнес

Наскільки точні ваші дані?

Google завжди віддає перевагу найбільш релевантним результатам пошуку, адже профілі, що містять точні та повні дані, набагато легше зіставити з правильними пошуковими запитами. З огляду на це, вкрай важливо додати фізичну адресу, номер телефону, категорію бізнесу й атрибути, а також підтримувати та оновлювати цю інформацію, з урахуванням змін у вашій компанії

Ваше місце розташування підтверджено?

Оскільки одним з найбільш важливих сигналів ранжування в локальному пошуку, є місце розташування користувача у порівнянні з підтвердженою адресою в профілі GMB, перевірка Google місця розташування у вашому профілі, є ключем до підвищення ймовірності появи вашого профілю в результатах релевантного пошуку.

Чи актуальні ваші години роботи?

Збільште відвідуваність вашого магазину, повідомивши покупцям, що ви працюєте та відчинені. Вводячи час, коли ваш бізнес відчинений й оновлюючи графік роботи у святкові дні, ви зможете поінформувати про всі зміни в годинах роботи, навіть в напружені періоди свят.

Чи здійснюється керування відгуками?

Відгуки в Google відіграють важливу роль у створенні гарної репутації в Інтернеті та є відмінним способом зробити позитивний клієнтський досвід більш помітним. Переконайтеся, що на будь-які відгуки в Google, залишені для вас у вашому профілі (позитивні або негативні!), також надали своєчасну відповідь, й заохочуйте колишніх клієнтів відправляти власні відгуки.

Наскільки ви продуктивні?

Дайте знати своїм клієнтам, що ваш бізнес ідеальний та якраз те, що їм потрібно, додавши точні й привабливі зображення того, що ваша компанія може запропонувати.

Використання зображень, може дати клієнтам реальне уявлення про ваш бізнес, привернути їхню увагу й підштовхнути до прийняття рішення.

Знання того, як оптимізувати ваші локальні маркетингові профілі, такі як лістинг GMB, має безліч переваг для власників локального бізнесу, не тільки в плані підвищення помітності у локальному пошуку, й створенні та підтримці гарної репутації в Інтернеті, але й у плані надання більш повної інформації потенційним клієнтам.

Хочете дізнатися більше про те, як підвищити ваш локальний рейтинг? Зв'яжіться з SEOLocal вже сьогодні та зробіть свій бізнес більш помітним в Інтернеті!

Почніть розвивати бізнес з SEOLocal сьогодні

Почніть 7-денний пробний період

Цей веб-сайт використовує cookie файли. Сookie файли потрібні для коректної роботи сайту. Якщо ви хочете дізнатись більше натисніть тут

Натиснувши на кнопку "Згоден", Ви даєте згоду на використання cookie файлів.

Згоден