Гіперлокальне SEO: оволодіння мистецтвом пошуку "поруч зі мною"

Олег Титаренко 10 квіт. 2021
Гіперлокальне SEO: оволодіння мистецтвом пошуку "поруч зі мною"

Гіперлокальне SEO: оволодіння мистецтвом пошуку "поруч зі мною"

Локальна пошукова оптимізація (SEO) - має важливе значення для вашого бізнесу. Вона допомагає компаніям поліпшити їх видимість в пошукових системах, для місцевих клієнтів, які шукають продукти та послуги в певній географічній області.

Локальне SEO фокусується на тому, щоб переконатися, що ваш бізнес з'являється, коли користувачі шукають товари або послуги, поблизу конкретних місць, в містах і селищах: наприклад, «салони краси в центрі Києва». Пошукові запити такого типу, зазвичай виконуються на етапі розгляду, при плануванні діяльності або вивченні продуктів для покупки.

Мікромоменти змінюють пошук

З масовим зростанням використання смартфонів, спосіб пошуку змінився. Люди більше не сидять вдома перед настільним комп'ютером, перш ніж вибрати, що купити або куди піти.

Замість цього вони роблять десятки пошукових запитів щодня, постійно шукають, чим зайнятися, чому навчитися, що дізнатися, подивитися чи купити. Ці пошуки зазвичай займають секунди, та відомі як «мікромоменти».

Новітнє дослідження, проведене Google, показало, що 91% користувачів смартфонів переглядають інформацію на своїх телефонах, поки вони знаходяться в середині завдання. І 82% будуть консультуватися зі своїми телефонами, поки вони знаходяться в магазині, вирішуючи, що купити, причому кожен десятий купує щось відмінне від того, що він планував. 69% всіх опитаних в Інтернеті споживачів заявили, що якість, вчасність або актуальність повідомлення компанії, впливає на сприйняття її бренду.

Маркетологи повинні розуміти - найчастіше у них є лише кілька секунд, щоб привернути увагу їх аудиторії і донести до них переконливе повідомлення, що є актуальним та представляє інтерес. Щоб ефективно взаємодіяти з людьми в ці мікромоменти, компанії повинні бути готові перетворити свої локальні SEO-зусилля в гіперлокальне SEO.

У чому різниця між локальним і гіперлокальним SEO?

Гіперлокальне SEO - це, по суті, той же тип оптимізації, що й локальне SEO, але з цілеспрямованістю на більш дрібні локації, такі як квартали, вулиці і райони - поруч з відомими пам'ятками (орієнтирами).

Гіперлокальне SEO, означає таргетинг потенційних клієнтів в конкретному географічному районі. Мета полягає в тому, щоб розповісти про вашу компанію людям, які виконують пошук «поруч зі мною» на своїх мобільних пристроях. Або, як їх називає Google - «Моменти Я-хочу-піти».

З 2015 по 2017 рік Google виявив, збільшення на 900% кількості пошукових запитів з мобільних пристроїв, по набору слів: «поруч зі мною сьогодні (ввечері)», наприклад, «дешеві готелі поруч зі мною сьогодні ввечері». І 200% зростання пошуків з мобільних за словами: "відкрито", "зараз", "поруч зі мною", наприклад, "аптеки відкриті зараз поруч зі мною". Люди більше не планують події на кілька днів або навіть годин вперед, а демонструють більш спонтанну поведінку, тому що технології дозволяють їм це робити.

Google також формує і заохочує цю спонтанну поведінку, пропонуючи фрази «поруч зі мною», спливаючі заклики до дії (calls to action), такі як номери телефонів та маршрути, включаючи локальні компанії в трійку кращих результатів пошуку (Google 3-pack) і приділяючи пріоритетну увагу локальним бізнес-лістингам, в порівнянні з більш загальними результатами Google Maps. По суті, Google винагороджує компанії, які проводять гіперлокальну пошукову оптимізацію.

Тому важливо, щоб у вас був добре оптимізований гіперлокальний список компаній, щоб ви з'являлися в ті мікромоменти, коли люди шукають чим зайнятися поблизу.

Хоча гіперлокальне SEO схоже на більш загальне локальне SEO, є деякі додаткові речі, які ви повинні зробити частиною вашої гіперлокальної стратегії SEO:

• Орієнтація на мобільні пристрої: оптимізуйте свій сайт для мобільних пристроїв. Гіперлокальний пошук зазвичай виконується на мобільних пристроях, тому важливо, щоб користувачі могли знайти всю необхідну інформацію прямо на своїх екранах. Зробіть так, щоб ваше ім'я, адреса та номер телефону (NAP) були видимі на тих, що відносяться до конкретної території, цільових сторінках, з додаванням кнопки дзвінка «click-to-call».

• Використовуйте локальні функції: включіть вашу ключову інформацію в лістинг «Google Мій бізнес» для пошуків в мікромоменти. Відгуки клієнтів, робочі години і ціни - все це допоможе прийняти рішення всього за декілька секунд. У результатах пошуку, Google буде приділяти пріоритетну увагу добре оптимізованим даним «Google Мій бізнес» про вашу компанію, тому оновлюйте їх, відповідайте на коментарі та додавайте візуально привабливі фотографії.

• Релевантний контент: створюйте на своєму веб-сайті сторінки, які відповідають на запити "поруч зі мною". Наприклад, якщо ваша компанія знаходиться поруч з місцевою визначною пам'яткою, створіть контент, що це відображає. Якщо у вашої компанії є кілька філій розташованих в різних місцях, створіть окремі сторінки і контент для кожної локації. Щоб уникнути дублювання контенту, кожна цільова сторінка повинна бути адаптована для конкретного району.

• Використовуйте розширені можливості платформи: почніть використовувати розширені функції, запропоновані деякими платформами, такі як описи та розширені атрибути. Це дозволить вам виділити певні послуги, що не входять в категорії - наприклад, чи доступне це місце для інвалідних візків, чи є там відкритий простір, та чи підходить воно для дітей?

• Розмітка структурованих даних: розмітка структурованих даних або розмітка схеми, дозволяє вам розміщувати на вашому сайті інформацію, яку Google може легко використовувати в результатах пошуку. Це може включати ваш номер телефону, категорію бізнесу, робочі години і навіть ваше точне місце розташування з широтою та довготою.

Гіперлокальне SEO не тільки допоможе вам спростити пошук потенційних клієнтів, але й надасть вам перевагу перед іншими компаніями.

Використовуючи спеціальні гіперлокальні терміни, в потрібний час і з правильним повідомленням, ви охопите велику кількість людей та збільшите відвідуваність.

Потрібна допомога з вашої локальної стратегії SEO? SEOLocal може вам допомогти!

Почніть розвивати бізнес з SEOLocal сьогодні

Почніть 7-денний пробний період

Цей веб-сайт використовує cookie файли. Сookie файли потрібні для коректної роботи сайту. Якщо ви хочете дізнатись більше натисніть тут

Натиснувши на кнопку "Згоден", Ви даєте згоду на використання cookie файлів.

Згоден