Три складових, побудови стратегії маркетингу вражень

Ви хочете залучити споживачів до просуваємого продукту? Правильно побудована стратегія маркетингу вражень, допоможе вашому бізнесу сформувати міцний емоційний зв'язок з клієнтами. Тим самим, сприяючи підвищенню їх лояльності й впливаючи на процес прийняття ними рішень про покупку ...
Три складових, побудови стратегії маркетингу вражень
Аналіз настроїв клієнтів: отримуйте дієве розуміння за секунди

Аналіз настроїв клієнтів: отримуйте дієве розуміння за секунди

Що робить клієнт перед покупкою? Чи хоче він купити кросівки, комп'ютер або автомобіль, обробка замовлення без аналізу відгуків більше не має сенсу. Завдяки розділам коментарів на сайтах-відгувиках, в соцмережах та платформах - ви зможете зрозуміти настрої клієнтів, поліпшити клієнтський досвід й розвинути ваш бізнес ...
Олег Титаренко 09 трав. 2021
Як створити успішну стратегію залучення клієнтів та збільшити прибуток

Як створити успішну стратегію залучення клієнтів та збільшити прибуток

Новітні маркетингові дослідження показали, що прибутки у бізнесі безпосередньо залежать від ефективності залучення клієнтів. Тому, перемагають компанії, що мають надійну стратегію залучення клієнтів. У цьому керівництві ми розповімо вам, як створити успішну стратегію залучення клієнтів та збільшити свій дохід ...
Олег Титаренко 08 трав. 2021
Чому Nextdoor - наступна велика можливість для локального маркетингу

Чому Nextdoor - наступна велика можливість для локального маркетингу

Nextdoor - це соціальна мережа для мешканців одного району. Завдяки додатку, сусіди не тільки можуть безпечно спілкуватися один з одним, але й успішно користуватися послугами локального бізнесу. А ще, Nextdoor зручний та інформативний онлайн-центр, щоб бути в курсі подій свого району.
Олег Титаренко 05 трав. 2021
Маркетинг 2021: 10 тенденцій, за якими варто стежити
Як стратегія маркетингової локалізації змінить ландшафт цифрової агенції

Як стратегія маркетингової локалізації змінить ландшафт цифрової агенції

Маркетингова локалізація робить процес покупки та взаємодії з продуктом, максимально зручним для споживача, незалежно від його місцезнаходження. Основу маркетингової компанії, становить грамотно розроблена digital-агенцією стратегія. Наша стаття, допоможе вам в цьому розібратися ...
Олег Титаренко 05 трав. 2021
Завантажити більше статей
Підпишіться на нашу розсилку
Підписатися
Натискаючи “Підписатися“ ви погоджуєтеся з Політикою Конфіденційності SEOLocal і даєте згоду SEOLocal на використання ваших контактних даних для інформаційних пропозицій
Newsletter SEOLocal banner

Почніть розвивати бізнес з SEOLocal сьогодні

Почніть 7-денний пробний період

Цей веб-сайт використовує cookie файли. Сookie файли потрібні для коректної роботи сайту. Якщо ви хочете дізнатись більше натисніть тут

Натиснувши на кнопку "Згоден", Ви даєте згоду на використання cookie файлів.

Згоден