Чому 2020, став визначальним роком для довіри

Минулий рік, приніс події, що визначили усе наше подальше життя. Але головне, ставлення людства до довіри у 2020 кардинально змінилося. Цінності бізнесу зазнали важкого випробування, а традиційні інститути влади та великі корпорації, втратили довіру людей на тлі пандемії...
19 трав. 2021 COVID-19
Чому 2020, став визначальним роком для довіри
Як оптимізувати локальні профілі

Як оптимізувати локальні профілі

Google Мій бізнес - це важливий інструмент, який допомагає локальному бізнесу керувати присутністю в Інтернеті. Створивши профіль у GMB, важливо його оптимізувати, для відображення компанії в локальному рейтингу. Це підвищить вашу помітність для людей, які шукають компанії поруч з їх місцем розташування ...
Олег Титаренко 19 трав. 2021
Три складових, побудови стратегії маркетингу вражень

Три складових, побудови стратегії маркетингу вражень

Ви хочете залучити споживачів до просуваємого продукту? Правильно побудована стратегія маркетингу вражень, допоможе вашому бізнесу сформувати міцний емоційний зв'язок з клієнтами. Тим самим, сприяючи підвищенню їх лояльності й впливаючи на процес прийняття ними рішень про покупку ...
Олег Титаренко 11 трав. 2021
Аналіз настроїв клієнтів: отримуйте дієве розуміння за секунди

Аналіз настроїв клієнтів: отримуйте дієве розуміння за секунди

Що робить клієнт перед покупкою? Чи хоче він купити кросівки, комп'ютер або автомобіль, обробка замовлення без аналізу відгуків більше не має сенсу. Завдяки розділам коментарів на сайтах-відгувиках, в соцмережах та платформах - ви зможете зрозуміти настрої клієнтів, поліпшити клієнтський досвід й розвинути ваш бізнес ...
Олег Титаренко 09 трав. 2021
Як створити успішну стратегію залучення клієнтів та збільшити прибуток

Як створити успішну стратегію залучення клієнтів та збільшити прибуток

Новітні маркетингові дослідження показали, що прибутки у бізнесі безпосередньо залежать від ефективності залучення клієнтів. Тому, перемагають компанії, що мають надійну стратегію залучення клієнтів. У цьому керівництві ми розповімо вам, як створити успішну стратегію залучення клієнтів та збільшити свій дохід ...
Олег Титаренко 08 трав. 2021
Чому Nextdoor - наступна велика можливість для локального маркетингу

Чому Nextdoor - наступна велика можливість для локального маркетингу

Nextdoor - це соціальна мережа для мешканців одного району. Завдяки додатку, сусіди не тільки можуть безпечно спілкуватися один з одним, але й успішно користуватися послугами локального бізнесу. А ще, Nextdoor зручний та інформативний онлайн-центр, щоб бути в курсі подій свого району.
Олег Титаренко 05 трав. 2021
Завантажити більше статей
Підпишіться на нашу розсилку
Підписатися
Натискаючи “Підписатися“ ви погоджуєтеся з Політикою Конфіденційності SEOLocal і даєте згоду SEOLocal на використання ваших контактних даних для інформаційних пропозицій
Newsletter SEOLocal banner

Почніть розвивати бізнес з SEOLocal сьогодні

Почніть 7-денний пробний період

Цей веб-сайт використовує cookie файли. Сookie файли потрібні для коректної роботи сайту. Якщо ви хочете дізнатись більше натисніть тут

Натиснувши на кнопку "Згоден", Ви даєте згоду на використання cookie файлів.

Згоден